What is Salesforce cooking up for marketers in its Spring 2025 release?

Hvad har Salesforce i vente for marketingfolk i deres forår 2025-opdatering?

Det er den tid på året, hvor Salesforce frigiver sine forårsopdateringer, som løbende bliver udrullet i år mellem januar og marts 2025, afhængigt af hvilke Salesforce-produkter og -funktioner dit team bruger.

Vi har undersøgt opdateringerne for Salesforce Marketing Cloud, Marketing Cloud Account Management (tidligere Pardot) og den nyrenamede Personalisering (tidligere Einstein Personalisering) for at finde de mest interessante og nyttige opdateringer til marketingfolk.

Der er tre hovedtemaer i Salesforce-opdateringerne til foråret 2025:

Brug af AI til at forbedre effektiviteten og effektiviteten af marketing, herunder anvendelser for Agentforce (selvfølgelig) og flersproget indholdsstøtte i Account Engagement.

Bedre datastyring og strømlinede arbejdsgange. Muligheden for at kopiere aktiver til dit CMS via API er et eksempel på, hvordan Salesforce hjælper marketingfolk med at automatisere tidligere manuelle opgaver og forbedre informationsstrømmen mellem platforme.

Øget kontrol og synlighed. Marketingfolk vil drage fordel af forbedret synlighed over flows, den nye marketingkalender og mere detaljerede indsigt i fejl ved e-mailafsendelse.

Udforsk dybere: Salesforce Agentforce: Hvad du skal vide

6 Salesforce-opdateringer, B2B-marketingfolk vil elske

Forårsudgivelsen 2025 fra Salesforce omfatter især seks opdateringer, der vil hjælpe B2B-marketingfolk med at udføre deres arbejde mere effektivt.

Agentforce hjælper nu med at generere kampagneindhold

Marketingfolk vil kunne generere kampagneindhold til e-mails og landingssider ved hjælp af Agentforce. Denne opdatering i Marketing Cloud udnytter AI til at strømline indholdsskabelsesprocessen, hvilket sparer marketingfolk tid og kræfter.

Generer kampagnebriefs hurtigere

Kampagnebrief-prompten i Marketing Clouds Prompt Builder er en AI-drevet funktion, der genererer et briefnavn, nøglebesked, publikumsbeskrivelse og detaljerede kampagnemål.

Opret marketingkampagner med Agentforce

Agentforce Campaign Designer i Marketing Cloud (i Beta) redigerer og forfiner kampagnestrategi, multikanal flows og indhold fra én grænseflade. Det er en centraliseret platform til at styre alle aspekter af dine kampagner, der gør det nemmere at holde dit arbejde organiseret.

Automatiser dine datastrømme

Account Engagement Data Bundle automatiserer oprettelsen af datastrømme i Data Cloud, hvilket fjerner det manuelle arbejde med at oprette datastrømme for landingssider, liste-e-mails og marketingformularer.

Det er lettere at kopiere aktiver i Account Engagement

Du kan nu kopiere aktiver til dit indholdsstyringssystem (CMS) via API i version 5 af Account Engagement API’en. Du kan kopiere e-mails, filer, formularer og landingssideobjekter til et Salesforce CMS-arbejdsrum, hvilket strømliner indholdsskabelsen og sikrer konsistens på tværs af platforme.

Få mere synlighed i e-mailafsendelsesproblemer

Forbedret liste-e-mailrapportering i Account Engagement giver mere detaljerede indsigt i fejl ved e-mailafsendelser, hvilket hjælper marketingfolk med at finde og løse problemer og holde tæt øje med leveringsraterne.

Udforsk dybere: E-mailleverbarhed: Hvad du skal vide

Hvad marketingledere skal vide om forårsopdateringen 2025 fra Salesforce

Her er nøglepunkterne for marketingteamledere og -ledere efter forårsopdateringerne 2025 fra Salesforce:

Det er tid til at omfavne AI-drevet marketing: Forårsopdateringen 2025 er et betydeligt skridt mod AI-drevet marketing. Salesforce investerer tydeligt i AI for at strømline marketingarbejdsgange og forbedre effektiviteten. Lederskaber bør opfordre deres teams til at omfavne disse nye værktøjer og udforske deres potentiale.

Marketing Cloud har nu forbedrede publikumsværktøjer: Lederskaber bør opfordre deres teams til at udforske det nye Prospect-objekt, scoring regler for konti og muligheden for at oprette og forhåndsvise segmenter direkte fra kampagner. Disse kan føre til mere effektiv målretning og prioritering af højt værdsatte emner.

Ny værktøj til personalisering: Nye genanvendelige personaliseringsindstillinger opfordrer til konsekvent og effektiv personalisering af e-mailkomponenter og sammensætningsfelter.

E-mail:










Se betingelser.



OptiPrime – Global førende total-performance marketing “mate” for at drive virksomheders vækst effektivt. Løft din virksomhed med vores skræddersyede digitale marketingtjenester. Vi blander innovative strategier og banebrydende teknologi for at målrette din målgruppe effektivt og skabe effektfulde resultater. Vores datadrevne tilgang optimerer kampagner for maksimalt ROI.

OptiPrime strækker sig på tværs af kontinenter og strækker sig fra de historiske gader i Quebec, Canada til det dynamiske hjerteslag i Melbourne, Australien; fra den innovative ånd i Aarhus, Danmark til den pulserende energi i Ho Chi Minh City, Vietnam. Uanset om vi øger brandbevidstheden eller øger salget, er vi her for at guide din digitale succes. Begynd din rejse til nye højder med os!

Similar Posts