The latest jobs in martech

De nyeste job inden for martech

Hver uge præsenterer vi nye jobopslag for martech-professionelle, sĂĄ sørg for at bogmærke denne side og tjekke ind hver fredag. Hvis du søger at ansætte, bedes du indsende dit opslag her — bemærk venligst: Vi vil ikke offentliggøre opslag uden et lønspektrum. Nyeste job inden for martech: Lifecycle Marketing CRM Manager @ Ancestry (U.S. remote)…

AI-powered martech releases and news: November 21

AI-drevet Martech Nyheder og Udgivelser: 5. December

Næsten halvdelen af reklamefirmaerne stoler nu “fuldstændig” eller “primært” pĂĄ AI-adtech til at træffe beslutninger om kampagner uden menneskelig kontrol — op fra 25% sidste ĂĄr, ifølge en rapport fra Advertiser Perceptions, en forretningsintelligence-udbyder. Kilde: Advertiser Perceptions’ rapport om Kunstig Intelligens & Maskinlæring i Reklame 2024 Tidligere stolede reklamefirmaer “til en vis grad” pĂĄ disse…

SharkNinja embarks on its Salesforce AI journey

SharkNinja indleder sin rejse med Salesforce AI

“Du kan ikke fortsætte med at tilføje flere medarbejdere. Den matematik fungerer ikke,” sagde Velia Carboni, CIO hos apparatfirmaet SharkNinja. “Forskellen med Agentforce i forhold til historiske chatbots vil være autenticitet. Agentforce giver os den mulighed. Det føles mere personligt, mere som en dialog end et sort-hvidt ‘jeg stiller dette spørgsmĂĄl, jeg fĂĄr det svar.’”…

Why personality data is key to scalable B2B marketing

Hvorfor personlighedsdata er afgørende for skalerbar B2B-markedsføring

“Du er dømt, hvis du gør, og dømt, hvis du ikke gør.” Dette udtryk gælder, nĂĄr man forsøger at skabe og gennemføre personlige kampagner. Hvis du gĂĄr for dybt ind i at forstĂĄ potentielle kunders eller eksisterende kunders behov og præferencer, kan du ikke skalere kampagnen. Hvis du gĂĄr for overfladisk til værks, mangler beskeden…

Sam Altman Interview
|

Sam Altman-interviewet

Sam Altman har netop frigivet nogle nye tal for ChatGPT ved NYT Dealbook Summit: — 300 mio. ugentlige aktive brugere — 1 mia. beskeder sendt dagligt — 1,3 mio. amerikanske udviklere, der arbejder med platformen Men den større historie var Samas AGI-tidslinje: Han tror, vi kunne fĂĄ de første glimt inden 2025. Hans forudsigelse er,…

6 things to look for in a B2B influencer

6 ting at overveje, når du vælger en B2B influencer

Næsten 90% af B2B-købere foretrækker indhold fra betroede B2B-influencers fremfor salgsbudskaber fra B2B-mærker. Det er en statistik fra en nylig undersøgelse foretaget af LinkedIn, og den understøtter, hvad Demandbase CMO Kelly Hopping for nylig fortalte os: “De vil stole pĂĄ at høre fra den fyr, i stedet for Demandbase-mærket.” Men hvem er egentlig “den fyr”?…

How to balance customer experience and returns in ecommerce

SĂĄdan harmonerer du kundeoplevelse og returneringer i e-handel

Væksten inden for e-handel har transformeret, hvordan vi handler, men det har ogsĂĄ medført en presserende udfordring: hĂĄndtering af produktretur. Detailhandlere skal finde den rette balance mellem at holde kunderne tilfredse og beskytte deres bundlinje, hvilket gør returneringer til en nøglefaktor for at opbygge kundeloyalitet. E-handel returneringer: Udfordringen ved at holde kunderne glade og rentable…

Email deliverability: What you need to know

Detailnetværk: Hvad du bør vide

Detailmediennetværk (RMNs) er en ny og populær trend, der faktisk har været omkring i flere ĂĄrtier. Deres rødder gĂĄr tilbage til mærker, der satte annoncer op pĂĄ butikshylder og betalte for placering i detailhandleres ugentlige annoncer. Men ligesom alt andet inden for markedsføring, har digitalisering ført det til et helt andet niveau. RMNs er bĂĄde…

5 steps to ensure business goals lead your martech strategy

5 trin til at sikre, at forretningsmĂĄlene styrer din martech-strategi

Det er let at lade sig rive med af hypen omkring nye, blændende værktøjer. Fra AI-drevne analyser til de nyeste kunde-dataplatforme (CDP’er) og komponĂ©rbare digitale oplevelsesplatforme (DXP’er) er der altid noget nyere, mere prangende og angiveligt banebrydende pĂĄ markedet. Hvis disse værktøjer ikke driver reelle, mĂĄlbare resultater, hjælper de ikke – de dræner blot dit…

Join Our Webinar Save Your Seat

Forbedr din datastrategi: Fra cookies til universel samtykke og præferencer

I en tid hvor databeskyttelseslove hurtigt udvikler sig, søger virksomheder mere end bare den standard cookie-banner løsning. De har brug for en omfattende tilgang til at navigere i denne komplekse landskab og opbygge stærkere, tillidsbaserede relationer med deres kunder. Deltag i vores session, hvor vi vil udforske det afgørende skift fra traditionel cookie-samtykke til den…

End of content

End of content