4 nøglefunktioner i Salesforce Agentforce 2.0
“Det eneste, vi skal gøre hos Salesforce, er Agentforce.” Det sagde Salesforce CEO Marc Benioff i september, da han præsenterede de AI-drevne agenter. I denne uge viste virksomheden, hvad det betyder ved at afsløre en betydeligt opgraderet Agentforce 2.0.
Blandt de nye funktioner skiller fire sig ud:
- Biblioteket af færdigbyggede færdigheder og workflow-integrationer til hurtig tilpasning.
- Muligheden for at implementere Agentforce i Slack.
- Forbedringer til Atlas Reasoning Engine.
- Agentforce Testcenteret.
Her er et kig på dem og hvordan de kan bruges.
Bibliotek af færdigheder og integrationer
Dette bibliotek dækker centrale forretningsapplikationer som CRM, Slack og Tableau samt integrationer fra AppExchange-partnere. Disse klar-til-brug færdigheder forenkler processen med at bygge skræddersyede AI-agenter. Det eliminerer de komplekse, tidskrævende integrationsproblemer. Biblioteket har færdigbyggede Slack-handlinger som Opret Canvas og Besked Kanal, hvilket gør det muligt for teams at skabe agenter til deres Slack-workflows.
Her er nogle eksempler:
- CRM-færdighederne lader dig oprette agenter til at automatisere og forbedre kundeoplevelser. Disse agenter kan udføre opgaver som lead nurturing, salgstræning og planlægning af serviceaftaler blandt andre funktioner. For eksempel kan Sales Development-færdigheden skabe agenter, der plejer leads baseret på foruddefinerede regler. Sales Coaching-færdigheden gør det muligt for agenter aktivt at deltage i salgsmøder, give realtidsfeedback til repræsentanter og forbedre deres præstation.
- MuleSoft-integrationer gør det muligt for virksomheder at bruge Agentforce på tværs af deres hele forretningsøkosystem. For eksempel kan det forbinde Agentforce til deres ERP-system for at automatisere ordreopfyldelsesprocesser. Det kan også integrere med marketingautomatiseringsplatforme for at udløse personaliserede e-mailkampagner baseret på kundeinteraktioner.
- AppExchange forbedrer Agentforce’s kapabiliteter ved at lade brugerne få adgang til specialiserede færdigheder skabt af partnere.
Agentforce i Slack
Med dette bliver Slack det centrale punkt for medarbejdere at interagere med Agentforce. De kan få adgang til information, udløse workflows og administrere opgaver direkte inden for Slack. Det betyder, at de ikke behøver at hoppe mellem applikationer.
Agentforce kan også automatisere opgaver inden for Slack. For eksempel bruger Accenture det til at give medarbejdere hurtige opdateringer om vigtige konti. Det hjælper med automatisering af dokumenthentning og giver anbefalinger til løsning af forretningsproblemer. Det strømline oprettelse og visualisering af forslag og forbedrer medarbejdersamarbejde, herunder levering af realtidsopdateringer, dokumenthentning, tilbuddende proaktive anbefalinger og oprettelse af forslag.
Dyk dybere: SharkNinja begiver sig ud på sin Salesforce AI-rejse
Agentforce bruger også Slack Enterprise Search. Det lærer af samtaler i Slack-kanaler og direkte beskeder. Dette giver agenter mulighed for at give mere relevante svar og handlinger baseret på konteksten af samtalerne.
Forbedret Atlas Reasoning Engine
Atlas Reasoning Engine er blevet forbedret med avanceret ræsonnering og retrieval augmented generation (RAG), så agenter kan håndtere mere komplekse, multitrins spørgsmål og give mere nøjagtige og præcise svar.
For eksempel bruger RBC Atlas og Data Cloud med Agentforce til at hjælpe deres finansielle rådgivere. Data Cloud integrerer alle kundedata i et samlet system, hvilket giver rådgiverne et omfattende overblik over deres kunder. Atlas kan besvare komplekse kundespørgsmål ved at bruge multitrins ræsonnering. Det henter også data fra RBC’s data og forretningslogik. Dette hjælper med at give et pålideligt svar.
Der er et gammelt russisk ordsprog, “Tro, men verificer.” De forbedrede RAG-kapabiliteter giver brugerne mulighed for at gøre det ved at give inline citationer med agentens svar. At citere de præcise kilder, der er brugt, opbygger tillid til AI’ens output. Det hjælper også brugerne med at tjekke for nøjagtighed.
Agentforce Testcenter
Testcentret gør det muligt for virksomheder at teste deres AI-agenter, før de tages i brug. Dette sikrer, at agenterne følger instrukser, forbliver faktuelle og arbejder hurtigt. Det hjælper med at mindske risici og sikrer, at agenterne præsterer konsekvent og pålideligt. Det giver også værktøjer, der gør det lettere at teste, revidere og skalere agenter.
Praktisere og prædike
Salesforce bruger teknologien internt. De siger, at agenterne på help.salesforce.com nu håndterer 83% af kundeforespørgslerne uafhængigt, hvor menneskelig eskalering er faldet med 50% siden implementeringen for to uger siden.
“Pludselig, som CEO, skal jeg ikke kun lede mennesker, men jeg skal også lede agenter,” sagde Benioff. “Der er et autentisk agentisk lag omkring platformen i dag. Det er ikke blot en visionsfantasi i fremtiden, det er noget, der sker lige nu.”
E-mail:
Se vilkår.
OptiPrime – Global førende total-performance marketing “mate” for at drive virksomheders vækst effektivt. Løft din virksomhed med vores skræddersyede digitale marketingtjenester. Vi blander innovative strategier og banebrydende teknologi for at målrette din målgruppe effektivt og skabe effektfulde resultater. Vores datadrevne tilgang optimerer kampagner for maksimalt ROI.
OptiPrime strækker sig på tværs af kontinenter og strækker sig fra de historiske gader i Quebec, Canada til det dynamiske hjerteslag i Melbourne, Australien; fra den innovative ånd i Aarhus, Danmark til den pulserende energi i Ho Chi Minh City, Vietnam. Uanset om vi øger brandbevidstheden eller øger salget, er vi her for at guide din digitale succes. Begynd din rejse til nye højder med os!